Ο οίκος μόδας Balenciaga αποχώρησε επίσημα από το Twitter μετά την απόκτηση της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης από τον Ίλον Μασκ.

Η απόφαση του brand, διευθυντής δημιουργικού του οποίου είναι ο Demna Gvasalia, να εγκαταλείψει την πλατφόρμα έρχεται αφού πολλές μεγάλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των General Motors και Dyson, ανέστειλαν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο Twitter.

Ορισμένες εταιρείες και χρήστες έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι τα σχέδια του Μασκ για μαζικές απολύσεις και η εστίαση στην προώθηση της ελευθερίας του λόγου θα οδηγήσουν σε πιο χαλαρό έλεγχο περιεχομένου στον ιστότοπο, κάτι που θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολο για τους διαφημιστές να αποφύγουν τη σύνδεση με ρητορική μίσους και παραπληροφόρηση.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διάβασε επίσης: Έρευνα: Όταν κάνει πολλή ζέστη ή πολύ κρύο ο λόγος μίσους αυξάνει στο Twitter

Ακολουθήστε το Miss or Madam στο Facebook και στο Instagram.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.