Το brand «Tommy Hilfiger» ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει στο πρόγραμμα της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης πρώτη φορά ύστερα από τρία χρόνια.
H επιστροφή της αμερικανικής μάρκας ενδυμάτων θα γιορταστεί με διαδραστική επίδειξη μόδας στην οποία θα παρουσιαστεί η κολεξιόν «See Now, Buy Now» Φθινόπωρο 2022, κατά τη διάρκεια της οποίας οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν φυσικά και ψηφιακά αντικείμενα.
Η επίδειξη θα πραγματοποιηθεί στις 11 Σεπτεμβρίου στο Skyline Drive-In του Μπρούκλιν με πηγή έμπνευσης τη δημιουργική σκηνή της Νέας Υόρκης και θα φέρει κοντά τον φυσικό κόσμο με το μετασύμπαν (metaverse), τομέα που το brand εξερευνά ολοένα και περισσότερο.
Επιπλέον, η εκδήλωση θα μεταδοθεί live στην ανοιχτή πλατφόρμα «Roblox», με την οποία το brand συνεργάζεται από τον Δεκέμβριο του 2021 και τα avatar εντός του παιχνιδιού θα εμφανιστούν με ψηφιακές εκδοχές της κολεξιόν σε ένα εικονικό περιβάλλον της Νέας Υόρκης.
Σε ανακοίνωση, ο διευθυντής δημιουργικού του brand, Τόμι Χίλφιγκερ είπε για τη διοργάνωση του σόου στη Νέα Υόρκη:
«Η μόδα, η τέχνη, η μουσική και η ψυχαγωγία συνδυάζονταν όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά στη βιομηχανία. Και σήμερα, εξακολουθεί αυτή η προσέγγιση να με εμπνέει να συνεργάζομαι με κοινότητες τεχνολογίας αιχμής στην ανάπτυξη νέων δημιουργικών εμπειριών».
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διάβασε επίσης: Η Pet Collection πασίγνωστου ιταλικού οίκου μόδας
Ακολουθήστε το Miss or Madam στο Facebook και στο Instagram.