Ένα τοπίο ασυνήθιστο με μία άγρια ομορφιά στα νησάκια Δρένια, απέναντι από την Αμμουλιανή, επέλεξαν πριν από λίγες εβδομάδες οι άνθρωποι της «Vogue Greece», για μία φωτογράφιση μόδας με έμπνευση από την Ελληνική Επανάσταση. Στο διάλειμμα, η ομάδα της παραγωγής διαπίστωσε ότι είχε επισκέψεις, καθώς στο πλάνο του διάσημου ισπανού φωτογράφου, Niko Bustos, επίσημου φωτογράφου της «Loreal» και της «LancomeA, με το γνωστό μοντέλο, Meghan Roche, μπήκαν αυθόρμητα και μερικές …κατσίκες, μόνιμες κάτοικοι του νησιού.

Ο ενθουσιασμός της ομάδας ήταν μεγάλος, και το αποτέλεσμα αποτυπώθηκε στο εξώφυλλο της «Vogue», όπου πρωταγωνιστεί το απόλυτο ελληνικό καλοκαίρι, μαζί με αυθεντικά κομμάτια από ελληνικές συλλογές του 19ου αιώνα, αλλά και ρούχα ελλήνων και ξένων διάσημων σχεδιαστών.

«Ήταν μία πολύ ωραία συγκυρία η παρουσία των ζώων αυτών που βρίσκονται πάνω στο νησί, και έτυχε να περνούν από το δέντρο δίπλα στο οποίο γινόταν η φωτογράφιση. Ήρθαν κοντά μας για να σταθούν στη σκιά του και να φάνε λίγα από τα φρούτα που τρώγαμε και εμείς. Έτσι, συμμετείχαν σε ένα από τα ευτυχέστατα κλικ που μπορούσαμε να κάνουμε», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύντρια της «Vogue Greece», Θάλεια Καραφυλλίδου, για να συμπληρώσει με νόημα: «για ‘μένα, το συγκεκριμένο εξώφυλλο είναι όλη η Ελλάδα, τα όμορφα ρούχα που έχουμε από τους έλληνες και ξένους σχεδιαστές σε ένα τοπίο απόλυτα ελληνικό».

Φωτογράφιση της Vogue στη Χαλκιδική με έμπνευση από την ελληνική Επανάσταση

Η προετοιμασία ξεκίνησε τον Απρίλιο

Η προετοιμασία για τη φωτογράφιση είχε ξεκινήσει τον Απρίλιο, σε συνεργασία με το «Film Office» της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, ενώ αφετηρία για την επιλογή της Χαλκιδικής ήταν, εκτός από την προβολή των τάσεων της μόδας, και η ανάδειξη της ομορφιάς της περιοχής μαζί με την προβολή του τρόπου με τον οποίο η Ελλάδα, διακόσια χρόνια μετά την Επανάσταση, εμπνέει τους έλληνες και τους ξένους δημιουργούς. Ακολούθησαν τα διαδικαστικά για την έκδοση των απαραίτητων αδειών και οι συνεννοήσεις του Τουριστικού Οργανισμού με τις ξενοδοχειακές μονάδες που ανέλαβαν τη φιλοξενία της ομάδας και τη μεταφορά των συνεργείων με πλωτά μέσα στα νησάκια όπου έγιναν φωτογραφίσεις.

Η διευθύντρια Μάρκετινγκ του Οργανισμού, Tάνια Ακριτίδου, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι, αρχικά, τρία άτομα από την παραγωγή της «Vogue» επισκέφθηκαν διάφορα σημεία της Χαλκιδικής για το ρεπεράζ και την επιλογή των σημείων όπου θα γινόταν η φωτογράφιση. Στη συνέχεια, έφτασαν, στα τέλη Μαΐου, στην περιοχή, το μοντέλο, ο φωτογράφος και τα υπόλοιπα μέλη της οκταμελούς ομάδας της «Vogue», και η διαδικασία ξεκίνησε από τους πιο κοντινούς προορισμούς, αρχικά στο τρίτο πόδι της Χαλκιδικής, την Ουρανούπολη, την Αμμουλιανή και τα Δρένια, και, στη συνέχεια, στο δεύτερο πόδι, τη Σιθωνία και, ειδικότερα, τη Βουρβουρού και το νησάκι Διάπορος.

Σε ό,τι αφορά, άλλωστε, τις εντυπώσεις από το τοπίο και τη διαδικασία, η κ. Ακριτίδου αναφέρει ότι προκάλεσε αίσθηση η ποικιλία των τοποθεσιών, ανάμεσα στις οποίες μπορούσε κανείς να επιλέξει την κατάλληλη περιοχή για φωτογράφιση. Από την πλευρά της, η κ. Καραφυλλίδου σημειώνει ότι «περισσότερο από το εξωτερικό εντυπωσίασε τους επαγγελματίες το πόσο φιλικοί και εξυπηρετικοί ήταν οι άνθρωποι του τόπου, με έντονη τη διάθεση να βοηθήσουν, και τη μεγάλη γενναιοδωρία που χαρακτηρίζει τους Έλληνες». Ήταν, επίσης, γι’ αυτούς μία ευκαιρία να γνωρίσουν τη Χαλκιδική, την οποία δεν ήξεραν ως τώρα.

Τα εξώφυλλα στον επίσημο λογαριασμό της «Vogue» παγκοσμίως

Η παραγωγή διήρκησε τέσσερις μέρες, συνολικά, και το αποτέλεσμα θα εμφανιστεί στο κοινό την ερχόμενη Κυριακή στην έκδοση της «Vogue Greece», μαζί με ένα πολυσέλιδο ταξιδιωτικό αφιέρωμα του Γιάννη Παπαδημητρίου στις διαδρομές της Χαλκιδικής. Τα εξώφυλλα με φωτογραφίες από την παραγωγή στη Χαλκιδική είναι τρία, στο πλαίσιο της συνήθους παγκόσμιας τακτικής της «Vogue» να δείχνει διαφορετικές διαθέσεις, διαφορετικά μέρη και διαφορετικούς σχεδιαστές.

Στο ένα εξώφυλλο εμφανίζεται η Meghan Roche από την οικογένεια της «IMG» στην οποία ανήκουν, επίσης, η Bella και η Gigi Hadid. Ποζάρει δίπλα στο δέντρο, στα Δρένια, και φοράει δημιουργίες του Οίκου «Dior», ξεκάθαρα εμπνευσμένες από την αρχαία Ελλάδα, καθώς και μια εξαιρετική ζώνη, μουσειακό κομμάτι της συλλογής της Χριστίνας Τζαμάλα.

Φωτογράφιση της Vogue στη Χαλκιδική με έμπνευση από την ελληνική Επανάσταση

Στο δεύτερο εξώφυλλο το μοντέλο φωτογραφίζεται μέσα στα γαλαζοπράσινα νερά με φόρεμα «Zeus+Dione», ενώ το τρίτο εξώφυλλο είναι η ασπρόμαυρη φωτογραφία με ρούχα του Γιώργου Ελευθεριάδη και τη χαρακτηριστική παρουσία των …κατσικιών του νησιού. Στη φωτογράφiση, άλλωστε, χρησιμοποιήθηκαν και αυθεντικά κομμάτια του 19ου αιώνα από τη συλλογή ενδυμασιών της Βικτωρίας Καρέλλια στην Πελοπόννησο.

Εκτός, όμως, από την έκδοση που θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα, η διευθύντρια της «Vogue Greece» γνωστοποιεί ότι «τα εξώφυλλα αυτά θα «ανέβουν» στον επίσημο λογαριασμό της «Vogue» παγκοσμίως, που μετρά κάποια εκατομμύρια followers, συνεπώς η Χαλκιδική θα βρεθεί σε πρώτο πλάνο και θα τη δούνε εκατομμύρια μάτια». Σημειώνει, παράλληλα, ότι και αυτή η ενέργεια κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με άλλες πρωτοβουλίες που υλοποιούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπως η μεγάλη παραγωγή με τον Αντόνιο Μπαντέρας, σε συνεργασία με το «Film Office» Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά και το σόου του «Dior» στο Καλλιμάρμαρο που πρόβαλε, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τη χώρα μας.

Οι φωτογραφίες «μυρίζουν» καλοκαίρι

Από την πλευρά του, ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, σχολιάζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «οι φωτογραφίες “μυρίζουν” καλοκαίρι, και αποτυπώνουν τη φωτογενή, καλοκαιρινή εικόνα της Χαλκιδικής σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και υψηλής αισθητικής έντυπα μόδας, τη ”Vogue Greece”, προσκαλώντας τους αναγνώστες της να την επισκεφθούν». Eπισημαίνει, ακόμη, ότι το «Film Office »της Περιφέρειας «όχι μόνο προσκαλεί και προκαλεί τέτοιου είδους παραγωγές, αλλά τις δικτυώνει και με την τοπική οικονομία, ώστε να αποκτήσει η περιοχή εξωστρέφεια και να προβληθούν όλα τα χαρακτηριστικά της με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο».

«Είναι πολύ ωραίο να μπαίνουμε σε μία διαδικασία και να δείχνουμε και άλλα μέρη της Ελλάδας και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε και στη συνέχεια», δεσμεύεται η κ. Καραφυλλίδου. Όπως λέει, «ήδη έχουν κλειστεί τα επόμενα νησιά και οι υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας στις οποίες θα γίνουν φωτογραφίσεις».

«Ακόμη δεν μπορούμε να αναφέρουμε κάτι, γιατί το εξώφυλλο του Σεπτεμβρίου είναι επτασφράγιστο μυστικό. Αλλά είναι σε ένα πολύ γνωστό νησί της Ελλάδας, και νομίζω ότι θα εντυπωσιάσει πολύ», προσθέτει.

Π. Γιούλτση, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διάβασε επίσης: Το περιοδικό Vogue απέσυρε εξώφυλλο μετά την κριτική που δέχθηκε για την απεικόνιση της ψυχικής ασθένειας

Ακολουθήστε το Miss or Madam στο Facebook και στο Instagram.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.