Νέα έρευνα: Τα 2/3 των online καταναλωτών προτιμούν φωτογραφίες πελατών

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC, και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ «Bazaarvoice».

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, στον Καναδά, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν, επίσης, ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν, εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο»,

σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της «Bazaarvoice», Τζο Ρόλιτς.

«Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι, όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά»,

σημείωσε.

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%). Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διάβασε επίσης: Η Πάμελα Άντερσον αποχωρεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τον σκότωσε τρένο τη στιγμή που γυρνούσε βίντεο για το TikTok

Ακολουθήστε το Miss or Madam στο Facebook και στο Instagram.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.