Μία ισχυρή δόση χιούμορ «έβαλε» φέτος στα γλυκά της αλυσίδα ζαχαροπλαστείων της Θεσσαλονίκης, γλυκαίνοντας με τα …«Anti Valentine» είδη της, τους singles, τους πικραμένους και τους χωρισμένους, τους διωγμένους, αλλά και τους «ορκισμένους εχθρούς» της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου.

«Ζήτω το Anti Valentine»

«Ζήτω το Αντιβαλεντίν», είναι το μήνυμα των ζαχαροπλαστείων, έτσι για να γελάσει το χειλάκι μας και να φωτιστεί η …μαύρη μαυρίλα που έφερε η πανδημία. Τα είδη «Anti Valentine» δεν είναι τίποτα άλλο από τα γλυκά που όλοι ξέρουμε, κάποια από τα οποία έχουν ιστορία 45 χρόνων. Η πρωτοτυπία τους έγκειται στο ότι συνοδεύονται από ένα μήνυμα που «κρύβουν», και το οποίο μπορεί να ανακαλύψει κανείς μπαίνοντας στην ιστοσελίδα των ζαχαροπλαστείων.

Για τους χωρισμένους ενδείκνυται ένα …κουτάκι μνημόσυνου, που έχει μέσα ό,τι επιθυμεί η ψυχή του ανθρώπου (πέντε διαφορετικά είδη αλμυρά και γλυκά καθώς και μία σοκολατένια ελίτσα). Το μήνυμα που κρύβει λέει: «η αγάπη μας πέθανε μία μέρα»! Το πιο κατάλληλο γλυκό για τους απατημένους φαίνεται να είναι ένα τρίγωνο Πανοράματος με το μήνυμα «αποχωρώ απ’ αυτό το τρίγωνο», ενώ στους «διωγμένους» από μια σχέση ταιριάζει μία πάστα παπουτσάκι που στέλνει το μήνυμα: «το παπουτσάκι σου και δρόμο». Τα μηνύματα δεν περιορίζονται μόνο σ’ αυτά, όμως τα υπόλοιπα ας μην τα αποκαλύψουμε για να μη χαλάσει η έκπληξη!

Δε θα μπορούσαν, όμως, να λείπουν και τα είδη «Valentine» γι’ αυτούς που είναι λάτρεις του Αγίου Βαλεντίνου. Κι αυτά με χιούμορ! «Έχεις μήνυμα. Στου Αγίου Βαλεντίνου αφιερώνουμε», λοιπόν… «Αν είναι η σοκολάτα αμαρτία, θα βγω και θα τη φάω με λατρεία», είναι το μήνυμα που συνοδεύει μία τούρτα σοκολατίνα που προορίζεται για ερωτευμένους.

«Η αγάπη μας αμαρτωλή όσο μία σοκολατίνα» απευθύνεται στα …παράνομα ζευγάρια.

Εναλλακτικά, η ίδια τούρτα με το μήνυμα «Η αγάπη μας αμαρτωλή όσο μία σοκολατίνα» απευθύνεται στα …παράνομα ζευγάρια. Για τους εορτάζοντες την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου υπάρχει το αντίστοιχο με το «Anti Valentine» κουτάκι μνημόσυνου, μόνο που αυτό περιέχει brownies με σοκολάτα και ζαχαρωτές καρδούλες και το μήνυμα: «Τα κομμάτια της καρδιάς μου σου ανήκουν. Sugar και brownies να γίνομαι μαζί σου, θυμήσου, όμως, πόσα έφαγες, θυμήσου».

Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύντρια μάρκετινγκ και πωλήσεων του ζαχαροπλαστείου, Νίκη Βαγγέλη, η ιδέα για τα «Anti Valentine» προϊόντα προέκυψε από το ότι υπάρχει πολύς κόσμος που δε γιορτάζει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, είτε επειδή είναι μόνος του, είτε επειδή δεν έχει κάποιον έρωτα στη ζωή του, είτε επειδή αντιτίθεται σε αυτή τη γιορτή.

Το χιούμορ το έχει ανάγκη ο κόσμος

«Εμείς θελήσαμε φέτος να δώσουμε έναν χιουμοριστικό τόνο, γιατί το χιούμορ το έχει ανάγκη ο κόσμος, καθώς κλείνει σχεδόν ένας χρόνος από την έναρξη της πανδημίας, και οι άνθρωποι βρίσκονται σε μία δύσκολη κατάσταση, γιατί δεν μπορούν να δουν τους δικούς τους και να τους αγκαλιάσουν. Έτσι σκεφτήκαμε μαζί με την κατηγορία «Valentine» να βάλουμε και το «Anti Valentine» στα προϊόντα μας και να κάνουμε και κάτι χιουμοριστικό.

Όλα τα γλυκά που βλέπετε στην κατηγορία αυτή είναι κλασικά γλυκά, όπως είναι το “παπουτσάκι” και η “μαρκησία”, που είναι μία πάστα που υπάρχει εδώ και 45 χρόνια, όσα, δηλαδή, και τα χρόνια λειτουργίας του ζαχαροπλαστείου. Σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα λογοπαίγνιο μ’ αυτά τα γλυκά και να περάσουμε χιουμοριστικά μηνύματα γι’ αυτούς που δεν είναι ερωτευμένοι ή που είναι μόνοι», προσθέτει η κ. Βαγγέλη.

Όπως εξηγεί, μπορεί κάποιος να παραγγείλει ένα γλυκό και, μέσω της παραγγελίας του, να στείλει επώνυμα ή ανώνυμα ένα χιουμοριστικό μήνυμα σε κάποιον φίλο ή φίλη ή κάποιο άλλο άτομο. Το μήνυμα μπορεί να είναι κάποιο απ’ αυτά που υπάρχουν στο site του ζαχαροπλαστείου ή να είναι κάποιο δικό του.

Εσύ θέλεις μαύρο ή κόκκινο αυτοκόλλητο;

«Ο παραλήπτης θα βρει πάνω στο κουτί ένα μαύρο αυτοκόλλητο στην “Anti Valentine” συσκευασία που θα τον παραπέμπει στην ιστοσελίδα μας, όπου θα μπορέσει να δει το μήνυμα. Αντίστοιχα είναι και τα προϊόντα της κατηγορίας ”Valentine”, στα οποία βάζουμε ένα κόκκινο αυτοκόλλητο, που με τον ίδιο τρόπο τον παραπέμπει να δει το μήνυμα που συνοδεύει το γλυκό», πρόσθεσε η κ. Βαγγέλη.

Οι τιμές των προϊόντων και των δύο κατηγοριών κυμαίνονται από 2,5 ευρώ έως και 18, και μπορεί κανείς να τα παραγγείλει και να τα στείλει σε κάποιον/α πληρώνοντας επιπλέον τα έξοδα αποστολής ή μπορεί να τα παραγγείλει, και ο παραλήπτης να πάει και να τα παραλάβει από κάποιο από τα 10 ζαχαροπλαστεία της αλυσίδας που υπάρχουν σε διάφορες περιοχές της Θεσσαλονίκης.

Αγγέλα Φωτοπούλου

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διάβασε επίσης: Ο έρωτας και η αγάπη έννοιες ταυτόσημες, αντίθετες ή απλά διαφορετικές;

Ακολουθήστε το Miss or Madam στο Facebook και στο Instagram.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.