Συγχαρητήρια που κάνατε ένα βήμα μπροστά, για να αποκτήσετε φόρμα και να νιώσετε υπέροχα. Συγχαρητήρια που θέλετε να γίνετε fit και να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας!

Πολλοί άνθρωποι επιθυμούν να έχουν ένα καλοσχηματισμένο σώμα με το να τρώνε πρόχειρο φαγητό και να παρακολουθούν τηλεόραση όλη την ημέρα. Αυτό, φυσικά, δεν πρόκειται να συμβεί.

Παρόλο που η φόρμα μοιάζει με μία μακρά, χρονοβόρα διαδικασία, η προσπάθεια που καταβάλλεται, για να είναι κάποιος σε φόρμα, έχει πολλά θετικά αποτελέσματα. Εάν θέλετε να ξεκινήσετε το ταξίδι σας, για να έχετε ένα καλύτερο σώμα, για να νιώσετε υπέροχα, ακολουθούν μερικές συμβουλές:

5 εύκολα tips για να γίνετε fit

1. Καθημερινή άσκηση

Κάντε άσκηση καθημερινά για, τουλάχιστον, μία ώρα. Δε χρειάζεται να εξαντληθείτε στη γυμναστική, στο τρέξιμο, στο τζόγκινγκ κ.λπ., αλλά θα πρέπει να έχετε κάποιου είδους μέτρια σωματική δραστηριότητα στην καθημερινή σας ζωή.

Εάν θέλετε να ρίξετε λίγα κιλά γρήγορα, κάντε προπόνηση υψηλής έντασης. Για παράδειγμα, κάντε μία βόλτα με γρήγορο ρυθμό για μία ώρα. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε τζόγκινγκ, και να ορίσετε συγκεκριμένα διαστήματα για σπριντ, κατά τη διάρκεια αυτής της ώρας. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε έντονο πόνο κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας.

Να θυμάστε: οι μύες σας θα πονάνε μετά από προπόνηση υψηλής έντασης!

Μπορεί να μην είναι πολύ ευχάριστο, αλλά αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας αλλάζει προς το καλύτερο. Φροντίστε να παραμείνετε ενυδατωμένοι και να τρώτε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη, μετά από κάθε προπόνηση. Η πρωτεΐνη θα βοηθήσει να διατηρήσετε τους μυς σας, αλλά και να έχετε αύξηση της μυϊκής σας μάζας.

2. Φάτε σωστά

Ανεξάρτητα από το πόσο σας αρέσουν τα γλυκά, σε αυτήν τη φάση θα πρέπει να τα αποχωριστείτε. Η ζάχαρη δε θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε τη φόρμα που τόσο θέλετε. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι το καλύτερο φαγητό, όταν έχετε την αίσθηση της πείνας. Τα μήλα, για παράδειγμα, κάνουν καλή δουλειά στο να κάνουν το στομάχι να αισθάνεται γεμάτο έως 3 ή ακόμα και 4 ώρες. Τα πράσινα λαχανικά, όπως τα πράσινα φασόλια και το μπρόκολο, διατηρούν το πεπτικό σύστημα καθαρό και σε λειτουργία.

Προτιμήστε άπαχα κρέατα, όπως γαλοπούλα και κοτόπουλο. Θαλασσινά, όπως γαρίδες, είναι εξαιρετική εναλλακτική λύση. Επιπλέον, φροντίστε να μοιράσετε ό,τι τρώτε. Το να έχετε έναν καλό μεταβολισμό προέρχεται από την κατανομή των γευμάτων.

Προσπαθήστε να προγραμματίσετε να τρώτε έξι φορές την ημέρα, και να ρυθμίζετε μικρότερες μερίδες, αντί να τρώτε τρία μεγάλα γεύματα όλη την ημέρα. Αυτό θα σας βοηθήσει, επίσης, να αναπνέετε πιο ομαλά όταν ασκείστε, αντί να πιέζεστε για να διοχετεύσετε αέρα. Αυτό συμβαίνει, επειδή θα έχετε λιγότερη τροφή στο πεπτικό σας σύστημα, πράγμα που σημαίνει ότι περισσότερη ενέργεια χρησιμοποιείται για την άσκησή σας.

3. Παρακολουθήστε τις θερμίδες και την πρόσληψη τροφής ανά ημέρα

Η παρακολούθηση του αριθμού των θερμίδων που τρώτε σε μία ημέρα θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε τη σωματική σας άσκηση. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί η σωματική μάζα των body builders είναι τόσο μεγάλη; Αυτό συμβαίνει, επειδή σχεδιάζουν τα γεύματά τους και λαμβάνουν περισσότερες (υγιεινές) θερμίδες από το μέσο άτομο.

Από την άλλη πλευρά, η απώλεια βάρους, και η προσπάθεια για μια πιο αδύνατη σωματική διάπλαση θα απαιτήσει περισσότερη σωματική άσκηση από τις θερμίδες που καταναλώνετε.

4. Να κοιμάστε καλά

Παρόλο που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε οκτώ ώρες δουλειά κατά τη διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας, είναι σημαντικό να κοιμηθούμε αρκετά, για να επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες του σώματος.

Έξι έως οκτώ ώρες ύπνου θα κρατήσουν το σώμα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά εάν τυχαίνει να αισθάνεστε κουρασμένοι οποιαδήποτε στιγμή, μετά την επιστροφή στο σπίτι από τη δουλειά, με κάθε τρόπο πάρτε έναν μικρό υπνάκο, πριν ασκηθείτε. Θα πρέπει να κοιμηθείτε μόνο για μισή ώρα. Αυτό θα σας αποτρέψει από το να ξενυχτήσετε το βράδυ.

5. Θέστε στόχους

Ένα σημαντικό κλειδί, για να είστε σε φόρμα, είναι να θέσετε στόχους και να διατηρήσετε μία θετική νοοτροπία. Εάν παραμείνετε θετικοί, θα είστε σε θέση να ωθήσετε τον εαυτό σας να αποκτήσετε το κατάλληλο σώμα που πάντα θέλατε.

Πηγή: active.com

Διάβασε επίσης: 7 tips για να εντάξεις την κίνηση στην καθημερινότητά σου

Δεν έχω γυμναστεί ποτέ: Πώς να ξεκινήσω;

Ακολουθήστε το Miss or Madam στο Facebook και στο Instagram.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.